Wyniki sprzedaży Toyoty w Polsce z ostatnich czterech miesięcy umocniły markę zarówno na rynku flotowym, jak i wśród klientów indywidualnych. Tylko do kwietnia w naszym kraju zarejestrowano 39 159 aut osobowych i dostawczych Toyoty, co stanowi wzrost o 16% rok do roku. Wśród nich najpopularniejszym modelem niezmiennie jest Corolla, a w swoich segmentach dominują także Aygo X, Yaris, Yaris Cross i Toyota C-HR.
Już na początku 2024 roku Toyota umocniła swoją pozycję lidera na polskim rynku motoryzacyjnym. Wystarczyły tylko cztery miesiące, aby klienci zarejestrowali w sumie 39 159 samochodów osobowych i dostawczych marki, czyli o 16% więcej niż w tym samym czasie roku temu. Wynik ten daje 19,2% udziału w rynku, co oznacza, że prawie co piąte auto rejestrowane w tym roku w Polsce to Toyota.
W kwietniu bieżącego roku z salonów wyjechało aż 8927 modeli Toyoty, czyli o 40% więcej niż w analogicznym miesiącu 2023 roku. Miano najchętniej wybieranej marki w Polsce Toyota zawdzięcza zarówno klientom indywidualnym, którzy w kwietniu zarejestrowali 2539 samochodów (69% wzrostu), jak i firmom, do których trafiło 6388 aut flotowych (31% wzrostu).